Khamis, 5 Mei 2011

Mesin urut

Badan terasa tak berapa best pagi ni. Asyik terbersin je. Petanda demam datang lagi la ni. Biasa la... macam kete tua gak. Dah lama pakai, kekadang enjin semput gak, nak kena anto workshop. sama la cam aku ni jugak, makin meningkat umur ni, antibodi pun tak berapa nak kuat. Cuaca panas sangat kang, demam.....cuaca sejuk sangat pun demam.
Balik keje, mintak tolong kat anak2 picit2kan badan tapi tau je la bebudak. Tak sampai seminit dah lenguh. Picit 10 saat, dok ulang tanya soklan..."dah ibu?" aii, kalau dah lebih 4,5,6 tanya gitu, kita pun fed up. Bertambah sakit lagi ada..... Yang lagi tak tahan tu, diorang guna satu jari je dok tekan2 bahu aku ni macam tekan button no telefon rumah tu ha.... 

Tetiba teringat pada mesin urut mini yang aku beli minggu lalu. Tulis kat kotak dia, Slimming Massage tapi takde kena mengena dengan kurus pun. Nama dia je, nak bagi orang tertarik terutamanya kaum2 hawa yang agak gempal seperti aku....huhuhu. Try guna, ok la jugak. Lebih baik dari 'urutan' anak2 aku tu. Lega la jugak tapi takde la hilang sepenuhnya, padanlah jugak dengan RM40 harga promosi tu. Kata awek2 yang datang jual kat tempat keje aku tu, ni harga promosi, pasni harga dia RM150/each. Tak tau le betul ke tidak sebab......jauh bebenor beza rege promosi ngan rege sebenor. 

Tapi kan... bila penat2 balik keje, aku selalu terpikir alangkah bestnye kalau ada mesin urut kat rumah.  Tak kira la OSIM ke, Ogawa ke...ape ke, kan.... Nak beli tu terasa sayang lak pasal rege dia boleh bayar muka beli kete baru. err.....takde ke sape2 nak kasi hadiah kat aku mende ni ha..;p

1 ulasan:

  1. Wah bestnyer kena urut ..tapikan abe urut lagi best...kih..kih..kih

    BalasPadam