Khamis, 25 April 2013

cite besdei yg belated..

hmm... dah seminggu berlalu, baru mau cerita. Sori la weh, masa free aku memang banyak tapi full dengan aktiviti membuto.. one of my hobby, whatttttt... hihihi

Ni ha, nak cite.... 17/04/2013 lepas, umur aku up lagi satu tangga. Tua sudaaa. Macam tahun sebelumnya, takde la dapat wish besdei dari ramai kengkawan sebab aku tak pamer birthday date aku kat laman pesbuk. Ada jugak la sorang dua, itupun sebelum aku hide birthday kat info. Saje malas. Kang tetibe penuh wall ngan besdei wish walaupun dari 'kawan' yang baru kenal sehari.. mula la heran.. "mana tau ni?!".... hehehe.. dan2 tu gak rase glamer. Pada yang ingat tu, terima kasih sangat. Terharu gak dah tua2 ni.

Aku dah awal2 tempah kek besdei untuk diri sendiri dan putera sulung aku, si Amir (walaupun aku tahu dia tak makan).. saje gatal. Kasi kat kawan2 dia boleh, apeee... Aku pun tak gemor gak makan kek ni tapi dah ketagih makan cupcake redvelvet dari Syafacupcake tu. Rasa dia lain sikit. Sedap. Aku kenal si pembuat cupcake ni pun kat pesbuk je. Saje gatai bila tengok cupcake tu comei2. Amir punya kek, aku order la perisa coklat. Kalo ikutkan si Amir, dia lebih suka kalo aku beli ayam kfc pastu letak lilin seketul atas ayam tu ha... Terlanjur cite pasal kek ni, aku nak berterima kasih gak pada bff aku yang buat surprise anto kek kat umah aku. Memang kenyang ngan kek la satu hari tu. Bertambah balik kolestrol koi, wehhhh..



kek surprise dari member

ni untuk belated si kakak 6/4
Petang tu aku gi beli pizza dan panggil kengkawan anak2 sekitar rumah tu berkongsi rezeki kek ngan pizza yang Allah kasi. Seronok dorang semua.

birthday boy yang paling hepi, dapat makan pizza
Lepas aku upload gambo kek kat pesbuk, baru la ada kawan2 yang wish berserta doa yang baik2 untuk kitorang.. aamiin. Thanks korang.. dan lepas tengok gambo yang aku upload kat pesbuk tu jugak la, en somi baru teringat tarikh tu... sian aku, kan. Seharian tunggu bedsei wish dari dia, walhal hari yang sama.. dua tiga kali gak dia tlipon. Tak pe la... dimaafkan dengan alasan 'semakin tua semakin kurang ingatan' asal bukan, 'semakin tua semakin dilupakan'... hadoiiiii






Tiada ulasan:

Catat Ulasan