Ahad, 7 April 2013

6/4/2013

Tarikh itu buat aku rasa sebak sekali. 

Pertamanya, aku diberi peluang oleh tuhan untuk melihat anak sulung aku bakal memegang kad pengenalan pertamanya di usia 12 tahun. Sudah besar Sabrina aku. Tetiba terfikir, agaknya sempat tak aku tengok dia 12 tahun mendatang. Sempat tak aku tengok dia dewasa. Sempat tak aku tengok dia bertemu jodohnya. sempat tak aku tengok dia melahirkan zuriatnya.. entahlah..

Keduanya.. aku mendapat perkhabaran duka di subuh hari pada tarikh yg sama, hati pompuan aku ni tersentuh. Seorang rakan setugas aku di Farmasi Htaa telah kembali menemui Penciptanya. Meninggalkan anak2 yg masih kecil yg sememangnya very close sangat dengan dia. Anak sulung dia sama baya dengan Sabrina aku. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan tergolong dalam mereka2 yg disayangi Allah.. aamiin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan