Isnin, 2 Januari 2012

Autograf


2012... bermakna dah 20 tahun buku yang aku gelar autograf ni berada dalam simpanan aku. Zaman-zaman aku sekolah dulu, asal akhir tahun je (terutama form 5) mesti buat buku auto ni. Pastu kasi kat kengkawan. Suruh diorang tulis apa saja sebagai kenang-kenangan. Maklum ajelah, lepas SPM, masing-masing akan bawa haluan sendiri. Entah bila akan jumpa lagi.

antara coretan kengkawan... rindu korang semua

..duit 5sen tu masih setia di situ..
Kekadang tersenyum sendiri bila membaca kembali corat coret kengkawan dalam auto ni. Betul-betul mengamit memori. Rasa terharu pun ada. Tak tau la aku samada ada lagi kengkawan lain yang masih menyimpan buku auto ni atau....dah lunyai di telan zaman...

iskh...gatal tangan lak anak dara aku sorang nih..
Belek punya belek...tetiba ada coretan baru la... Iskh...iskh.. bila masa pulak anak dara aku yang sorang nih ngambik buku nih...huhuhuhu 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan