Isnin, 27 Februari 2012

bongsu kot..

14/02/2012... tarikh yang dinantikan oleh pasangan2 kekasih diluar sana. Tarikh ini jugak hari yang aku dan hubby nantikan. Hari Memperingati Kekasih  (Valentine Day) kata mereka tapi tidak bagi aku dan hubby. Kitorang tidak pernah teruja dengan Valentine Day yang disambut oleh para non-muslim tu. Tak kuasa nak ngikut budaya barat tu ha. Tak pernah dan tak akan kot. Bagi kitorang, hari2 pun hari berkasih sayang....kan..
Apa yang buat kitorang teruja ngat dengan tarikh ni..... kitorang dapat baby lagi.. puteri kedua merangkap cahayamata keempat lahir dengan selamatnya dengan izin Allah. 
Walaupun ada masalah sikit masa lahir ( oksigen dan gula dalam darah dia kurang ) tapi dengan kecekapan para doktor dan jururawat yang bertugas, Alhamdulillah, semuanya ok, cukup sifat dan sihat. Cukup sudah hajat aku nak ada dua pasang cahayamata. No more after this ( err.. hoping la kan...). memandangkan kali ni banyak ngat masalah, faktor umur pun ye jugak, aku dah mintak izin ngan hubby untuk tutup kilang. Suda tua la dik non, tak larat dah nak ngusung perut boyot kesana kemari tapi kalau ditakdirkan Allah nak kasi lagik... redha je la....  hehehe

Wan Nuha Shadrina binti Wan Mohd.Sabri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan