Ahad, 24 Oktober 2010

...dah 11 tahun rupenyer...



23/10/2010...Pejam celik pejam celik, dah 11 tahun aku bergelar isteri kepada si suami. Rasenyer bagai baru semalam dok ngorat laki aku kat warung abah dia...(hehehe...gatai gak aku). Walau dah 11 tahun kawin, tapi sayang.....kitorang masih belum berkesempatan ber'honeymoon'...hehehe. It's ok, orang dulu-dulu pun takde gi honeymoon2 nih kan....zaman sekarang jer yang terikut-ikut budaya omputih tu. Ala, bukan pe....itu jer peluang nak berduaan dengan yang tersayang dengan ikatan yang halal. Dulu pun boleh gak keluar berduaan tapi..hmm...kena jaga-jaga, takut nanti orang mengata, kan.

Tahun ni, tahun kedua aku celebrate hari istimewa ni bersama ngan anak-anak jer. Sian kat hubby pasal dia lak celebrate sorang-sorang. Nak buat macamana....demi kesenangan hidup anak-anak masa depan, terpaksalah berkorban jiwa & raga. Bermakna dah dua tahun aku tak kasi hadiah kat hubby walaupun hubby still kasi hadiah kat aku (in advance @ belated...hehehe). Ala, tak best la kan, nak kasi hadiah yang dah hilang seri...err dah basi... (alasan biase sorang isteri yg agak kedekut..hehehe)

Buat hubby ku (u know who u're) ....thanks for being my hubby....aku amat-amat bertuah memiliki kamu dan aku ingin terus menjadi isteri kamu sehingga akhir hayatku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan