Rabu, 6 Oktober 2010

famili d hati...

Agak lama jugak laman blog ni aku tak lawati... Sibuk menghabiskan waktu-waktu penting bersama keluarga tersayang. Famili still no 1, kan...

Pelbagai cerita yang aku dengar dari kawan-kawan tentang famili yang mereka bina. Ada yang ok, dan banyak juga yang agak tak berapa nak ok. Bagi yang ok, Alhamdulillah....semoga 'ok' itu berkekalan hendaknya.......dan bagi yang sebaliknya, bersabarlah.....hanya satu perkataan itu yang aku dapat bantu.

Aku juga suatu ketika dulu, tanpa aku sedar dalam tak sengaja, aku telah mengabaikan keluarga aku sebab sibuk mengejar on call yang tak seberapa. Aku khilaf. Aku bersyukur Allah membuka mata aku akan kekhilafan aku. Sekarang aku sedar, duit dan nama bukanlah segala-galanya. Aku punya hubby yang sentiasa menginginkan kebahagiaan aku dan anak-anak,.....aku juga punya anak-anak yang comel, walaupun sedikit nakal tapi menghiburkan. Apa lagi yang aku nak cari...kan......Sekarang aku amat rasa syukur yang tak terhingga sebab dikurniakan 'sesuatu' (tiada perkataan yang dapat menggambarkan sesuatu itu), yang tak semua orang dapat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan