Ahad, 23 Oktober 2011

12th anniversary


Pejam celik pejam celik, dah 12 tahun aku bergelar seorang isteri kepada seorang lelaki yang bernama Wan Mohd Sabri bin Mukhtar. Rasa sangat gembira dapat sampai ke hari ini dan aku berdoa semoga perkahwinan yang dibina atas dasar rasa sayang, kasih dan cinta ini, akan berkekalan sehingga ke akhir hayat. Aku juga berdoa semoga Allah akan satukan kami semula di syurga...amin.


Selama 12 tahun ni, kami amat bersyukur dikurniakan 3 orang cahayamata yang menjadi penyeri hidup kami. Seorang puteri dan dua orang putera. Dan kini Allah memberi kami rezeki lagi dan insya Allah, cahayamata kami yang ke 4 akan melihat dunia pada pertengahan Februari tahun depan (2012).
*****************************************************************************
Kepada suamiku, aku tahu aku bukanlah isteri yang terbaik dalam dunia ni tapi aku akan cuba untuk jadi yang terbaik buat kamu. Aku amat bersyukur ditemukan dengan kamu yang menerima baik burukku seadanya. Kesabaran, ketabahan dan keprihatinan kamu menguatkan lagi rasa sayang aku pada kamu. Terima kasih kerana menjadi seorang suami & ayah yang baik, penyayang dan bertanggungjawab. Terima kasih juga kerana sentiasa berdoa untuk aku dan anak-anak. Terima kasih kerana sentiasa memimpin aku dan anak-anak ke jalan yang diredhai-Nya........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan