Isnin, 20 Ogos 2012

Salam Aidilfitri

abaikan muka si tudung hitam yg chubby iteww.... huhuhu
Buat semua yang mengenali aku, di hari baik bulan baik ni... aku meyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf andaikata ada ketelanjuran penulisan aku di blog ini yang menbuatkan hati kalian tercuit walau sebesar hama. Yang benarnya, tidak terniatpun  di hati aku ini untuk mengurisi sesiapapun disebalik penulisan di blog ini. Sekadar berkongsi cerita perihal rutin kehidupan aku tapi manalah tau kan, ada jugak perkataan-perkataan yang tersilap taip di minda aku yang buat kalian terasa. Maaf dipohon buat sekali lagi.

Pada mereka yang mengenali aku di dunia nyata, aku mhon kemaafan jua andaikata terlanjur perbuatan dan kata-kata yang menghiris hati kalian. Aku hanya insan biasa yang tak lepas dari melakukan kesilapan....

Selamat Meraikan Aidilfitri Dengan Rasa Ceria Dan Aman Damai.
~ hati-hati memandu alau di manapun destinasi kalian, biar lambat asal selamat sampai... jalan raya bukan tempat untuk menunjuk skill Formula One... hehehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan